28 septembra 2015

#nuxe huile prodigieuse

Poznáte ten pocit, keď vyše roka okolo niečoho chodíte ale neviete, či sa vám to oplatí kúpiť? Dobrá reklama, pekný obal, ale je to naozaj taký zázrak? Je. A preto Nuxe huile prodigieuse už v mojej kozmetickej výbave nesmie chýbať.
Pre tých, čo ste ešte tento produkt nezaregistrovali: jedná sa o multifunkčný suchý olej, vyrobený kombináciou šiestich rastlinných olejov a vitamínu E. Používa sa na tvár, vlasy a telo.
Prvá vec, ktorá ma prekvapila bola vôňa. Neviem z akého dôvodu som mala zafixované, že oleje majú divnú ťažkú vôňu, no Nuxe má veľmi príjemnú a pomerne výraznú vôňu. 
Druhým prekvapením bol aplikátor. Má tradičný "rozprašovač" ako parfémy čo mi vyhovuje, pretože vždy nanesiem len potrebné množstvo a nemusím sa báť, že sa niekam vyleje. 

A samozrejme najdôležitejšie pre mňa sú jeho účinky. Na tvár si ho dávam pravidelne na noc, pleť je ráno hydratovaná, príjemná na dotyk a celkovo pôsobí sviežo a oddýchnuto. Keďže má láka experimentovať, vyskúšala som ho aj namiesto denného krému pod make-up. Trochu som sa bála, pretože počas dňa sa mi pleť viac mastí ale neviem ako je to možné, tentokrát sa to nekonalo. Make-up držal ako mal, stačilo raz prepudrovať a celý deň som sa nemusela o nič starať. 
Výbornú skúsenosť mám aj s použitím na vlasy. Keďže si ich pravidelne žehlím, bývajú trochu suchšie. Po umytí vždy jemne osuším uterákom a vmasírujem olej do končekov. Vlasy nevyzerajú sucho a krásne sa lesknú


Pre mňa je to produkt, na ktorý nedám dopustiť. A čo vy, máte skúsenosť s olejom Nuxe? Poprípade používate nejaký iný zázračný produkt, ktorý by ste mohli doporučiť? 

4 komentáre: