06 augusta 2015

#short hair-new hair

Nakoľko som človek, ktorý keď sa pre niečo rozhodne musí to dostať za každú cenu, o pár sekúnd na to ako som videla jeden účes som písala kaderníčke a vedela som, že ho chcem čo najskôr. Možno si niektorí práve hovoríte, že tých vlasov je škoda a či som sa toho vôbec nebála. Takže moji milí, bolo to takto...

Škoda vlasov to určite nebola. Keďže som mala vlasy pomerne dlhé, boli pomerne zničené a končeky vyzerali celkom zle. Keďže boli obdobia, keď som vlasy často žehlila a skúšala ich všelijako natáčať, mala som ich plno polámaných-takže väčšina na vrchu bola krátka a stačilo málo svetla a mohli ste vidieť, ako to všade lieta a nedrží ani trochu na hlave. Preto som používala neustále veľké množstvo laku na vlasy, aby sa to tak nejak "pripláclo" na ostatné, čo však malo za následok, že po pár hodinách to lietalo ešte viac a zvyšok vlasov bol totálne spľasnutý. Toto všetko teda ničilo moju snahu o nejaký schopný účes a preto moje vlasy vyzerajú na každej fotke úplne rovnako a nie veľmi dobre.

Keďže strašne rada experimentujem a skúšam nové veci povedala som si, že po dlhom čase čo som na hlave nosila jedno a to isté, to chce nejakú pecku. V našich končinách mi väčšinou príde, že je zaužívaný nejaký pomyselný ideál krásy žien-dlhé vlasy. A preto čokoľvek iné je divné, čudné, neženské... atď. Neberte ma samozrejme zle, dlhé vlasy sa mi páčia a samozrejme aj ja sa k nim zase postupne vrátim. Ale nevidím dôvod, prečo by som nemohla vyskúšať niečo iné, pozrite sa na Karlie Kloss, Jordan Dunn. Taylor Swift... Je pravda, že som sa stretla so samými pozitívnymi ohlasmi, ale aj tak mám pocit, že v mojom okolí by šiel do takejto zmeny málokto. (Ako som analyzovala moje staré fotky, cca každé dva roky som sa dala ostrihať na krátko, ale nikdy nie až takto)Pritom sú to len vlasy, ktoré o chvíľu zase dorastú a ja si budem postupne užívať rôzne dĺžky kým sa dostanem k tej pôvodnej :)


(Priateľ sa chcel už dlho ukázať na blogu :D )


Mala som šťastie na veľmi šikovnú kaderníčku, s ktorou som samozrejme všetko konzultovala (predsa len sa vyzná a asi by mi nespravila na hlave niečo, čo sa mi nehodí, bola by to jej zlá vizitka). Farbiť vlasy si zatiaľ nemám potrebu, ale aby sme to ozvláštnili mám jemne zosvetlené končeky a niektoré pramene. Na fotkách to neuvidíte, ale na slnku alebo inom svetle to vidno super.
A viete čo je najlepšie? Po umytí vyschnú neuveriteľne rýchlo ;)

2 komentáre: