26 augusta 2015

#halestorm 13.8.2015

Článok z koncertu Halestorm. Konečne som sa k tomu dokopala. Fotky sú fotené mobilom, takže toho veľa vidno nie je. A ani ma to nejako nemrzí, som rada že sme si to poriadne užili a fotenie kvalitných fotografií nás v tom momente ani nenapadlo. A hlavne preto sme na ten koncert šli, zabaviť sa.

Najlepšie fotky sa fotili ešte pred koncertom počas popíjania Cosmopolitanov. Nikto z nás nemá dnes veľmi populárnu selfie tyč, tak sme vzali do ruky mop a išli sme :D Ja si nemôžem pomôcť, ale keď väčšina fotiek fotená s tou tyčou tak vyzerá, ako keby niekto držal vo vzduchu metlu. 





 Ale späť ku koncertu- bol dokonalý. Atmosféra, ľudia a hlavne kapela spolu vytvorili neopakovateľný zážitok. Lzzy spieva naživo ešte lepšie ako som čakala. A my všetci sme spievali s ňou (ráno som dlho hľadala hlas). 




A úplne najväčšiu radosť mám z malého suveníru z pódia od gitaristu. 

#LzzysPicksAroundTheWorld



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára